22 Ocak 2011 Cumartesi

İlk Yazı

Bu blogun ilk yazısı gece saat 02.20 de ders calısmayı bırakıp blog sevdasına dusen ayvaz tarafından yazılıyor. Gece sessizlik sabah bereket..gece uyumak saklanmak örtünmek.. Sabah kalkmak yüzlesmek ..Gece gibi ben de bekliyorum sabahı uyanmak icin.. Gecenin karanlıgını yeni bir günün umuduyla aydınlatmak istiyorum.  Yarın yeni bir gün demek. daha cok ders calışmak daha cok gayret gostermek ve sonunda hayallere ulaşmak demek..

Sevgili Koroğlu sen bu satırları okurken gün ışıgı altı yataklı etut odasının icinde helezonlar olusturacak. Yazıdaki sessizliğe ve karanlığa yabancı olacaksın ama yine de yalnızlığı hissedeceksin, zira bir köroglu bir ayvaz kaldıgımız bu yolda ayrı duştuk..

Ayvaz

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Ayvaz, yorum için geç kalmış olabilirim fakat dediğin gibi sabahın erken saatlerinde gördüm blogumuzu. Hem şaşırdım, hem sevindim, hem de kızdım. Vakitsiz olduğunu sen de kabul edersin herhalde. Belki engelleyerek, geciktirerek yanlış yapan benim. Belki değil, kesin öyle. Aynı ayda birkaç işi yürütebilmeyi öğrenmem gerekiyor değil mi?
Yalnızlık meselesine gelince, artık öyle hisetmiyorum merak etme.