22 Şubat 2012 Çarşamba

"Ben yakın sen uzak!"

Geçen gün bir arkadaşım Sagopa Kajmer'in aşağıdaki şarkısını tavsiye etti. Şimdiye kadar sağda solda duyduğum dışında oturup da rap dinlemişliğim yoktu. Öyle katı önyargılarla bakmıyordum fakat; rap müziğin genelde küfürlü olduğunu ve bunu da zaten ardarda hızlıca söylediklerinden anlamayacağımı düşünüyordum.

Yanılmışım!

En azından bu şarkı için. Çünkü hala başka örneklerini dinlemedim.


Hoşuma giden cümleler:

Ben yakın sen uzak, ya sen yakınlarımda ben ırak,
Masiva bırak direk bileklerimden.
Rayihamı miske bezemek elzem, ...
Aynalarımı çatlattım ben, darmadığın tuzla buz oldu içim, ...
Ya sen; terazilerce altın yüklenmiş gibisin, ...
...
... beni yangın paklar.
...
Her dalım çiçeklerimin annesi.
... küheylan kaldı bi kemik bir deri. ...
...

Küfürsüz rap olurmuş.
Hem maneviyat da içerebilirmiş.
Rap olarak ne kadar başarılı bilemiyorum.
Ben beğendim.

Hiç yorum yok: