6 Nisan 2013 Cumartesi

Ders çalışmam lazım ama kaytarıyorum paylaşımı

Evet, yanlış duymadınız. Şu yaşıma geldim ve hala ders çalışmam gerekiyor.

"Ne var yaşında? Doktorsan ömür boyu ders çalışacaksın" dediğinizi duyar gibiyim. Doğru, haklısınız.

O zaman bi şarkı paylaşıp ders çalışmaya başlayayım madem.

Bir zamanlar ders çalışırken sadece Korece şarkılar dinlerdim. Bahanem(!) de şu: Sözlerini anlamadığım için dikkatimi dağıtmıyorlar. Peki sonra ne oldu? Sadece şarkı dinlemeyip dizilerine de merak sarınca yavaş yavaş  bazı kelimeleri kapmaya başladım, ve şarkılar da dikkatimi dağıtmaya başladı.

Neyse.. Yeniden ders çalışmaya başlayınca refleks olarak Korece şarkı listemi açtım. İşte dinleme listemin en güzide parçalarından, Kore merakımın başlamasına sebep olan Goong dizisinin müziklerinden biri.


Siz de beğendiniz mi?

Hiç yorum yok: